wtorek, 1 lipca 2014

Siostra na naszym ślubie

     Jakie znaczenie, albo raczej jaką rolę może pełnic w trakcie ślubu nasza siostra? Może byc świadkiem, może byc druhną, może zastąpic wedding plannera, może zorganizowac wieczór panieński. Siostra, czyli osoba z którą się wychowaliśmy, powinna byc w tym dniu wyróżniona spośród tłumu gości. Z siostrą warto też zrobic sobie pamiątkowe zdjęcie ślubne. Poniżej wrzucam kilka inspiracji na takie właśnie zdjęcie, zaczynając od najbardziej znanej pary sióstr - Kate i Pippy Middleton.










Pogoda nas nie rozpieszcza, ale pamiętajcie - zaczęły się wakacje i trzeba je jak najlepiej wykorzystac!

4 komentarze:

  1. Siostry brak, ale są inne ważne kobiety :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No, niestety u mnie też siostry brak XD. Za to dwóch braci mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam siostrę, ale nie jestem pewna czy aby na pewno zjawi się na moim ślubie, "bo nie wie czy dostanie wolne w pracy"...
    Ślub za rok, ona ma zamiar wyjechać na drugi koniec Polski, jednak jeszcze nawet nie wyjechała, nie mówiąc już o tym, że jakąkolwiek pracę podejmie dopiero na miejscu...

    OdpowiedzUsuń
  4. ;) ja mam za to za dużo sióstr żeby którąś tak wyróżnić ; p

    OdpowiedzUsuń