piątek, 20 czerwca 2014

Instagramowe profile ślubne, warte obejrzenia

     Dziewczyny, wiele z Was instagramuje, ja również mam Instagrama i wrzucam na bieżąco fotki, teraz dodatkowo uczestniczę w wyzwaniu 100 Happy Days, o czym napisałam na moim drugim blogu. Podobnie, jak z blogami, więcej radości sprawia mi tam oglądanie czyichś zdjęć, niż wrzucanie swoich. Wśród obserwowanych mam kilka profili z inspirującymi zdjęciami ślubnymi i dzisiaj o tym chcę napisać. Jeśli macie ochotę, to dodajcie te konta do swoich obserwowanych, a codziennie wyświetli się Wam kilka pięknych zdjęć. Być może któreś okaże się inspiracją przy organizacji własnego ślubu i wesela.

1. Bridetobelux  to profil, na którym jest już ponad 1200 zdjęć, prawie 7,5 tysiąca obserwujących. Znajdziecie tam zdjęcia bardzo różne - pomysły na stroje, dekoracje, fryzury, weselne jedzenie, makijaż. Ten profil póki co najbardziej mi się podoba, jest często aktualizowany, nowe zdjęcia pojawiają się nawet kilka razy dziennie.

2. sarahs_getting_married to profil dziewczyny mieszkającej w Anglii, która ma ślub 24.08.2014. Na instagrama wrzuca zdjęcia, które ją inspirują, wrzuca swoje pomysły. Jest dużo pereł, błyskotek i rzeczy vintage.



3. teaweddings - tea w nazwie nie ma nic wspólnego z herbatą, to skrót od Trendy Elegant Affairs, czyli wiemy, że będzie trendy i elegancko. Profil działający podobnie do pierwszego, z mnóstwem równie inspirujących zdjęć! Są torciki, ozdoby, sukienki, a mnie najbardziej podobają się zamieszczane tam zdjęcia bukietów! 


4. weddingdiary  ten profil chyba ma najwięcej obserwujących - ponad 370.000 osób! Ta liczba na pewno świadczy o tym, że znajdują się na nim ciekawe rzeczy.  Oprócz inspiracji ślubnych, są tam też  fitinspiracje, dla chcących zadbać o siebie przed ślubem. Również wszystkim polecam.



5. rosaclarabridal to profil idealny dla dziewczyn, wolących pomysły eleganckie, bardziej stonowane, mniej bukieciarskie, bez zbędnych dodatków, świecidełek itp. Dziewczyna prowadząca ten profil, pisze również bloga w języku angielskim.

6. perfectwedding_ideas już dużo nie będę pisać, to kolejny profil warty obejrzenia. Tu znajdziecie trochę więcej zdjęć biżuterii, ale też butów, sukienek, sal weselnych.



 7. for_a_pretty_wedding i na koniec instagramowy profil bloga francuskiego (pisany także w wersji anglojęzycznej). Znajduje się na nim dopiero 18 zdjęć, codziennie dodawane jest jedno i myślę, że jeśli rozwinie się tak, jak się to zapowiada, to będzie to naprawdę wartościowy profil dla każdej przyszłej Panny Młodej


     Szczerze powiedziawszy, nie byłam świadoma tego, że obserwuję aż 7 profili. Mam nadzieję, że przypadną Wam również do gustu. Na moim drugim blogu pojawi się niedługo podobny wpis, z linkami do profili, które warto obserwować. Jeśli same macie jakieś swoje ulubione, napiszcie o nich w komentarzu. Zapraszam Was również na mojego prywatnego instagrama http://instagram.com/iwonamilaniak ;)



2 komentarze:

  1. Tam jeszcze nie dotarłam, a może warto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Ja CIę od dawna obserwuje, tylko czas tak goni mnie, że muszę nadrobić i przeczytać wszystkie posty:D Zaczynam.

    OdpowiedzUsuń