sobota, 17 maja 2014

Super prezent :)

     Mam kochane przyjaciółki, które na urodziny obdarowały mnie niesamowitym prezentem. W marcu pisałam o koszulkach z fajnymi napisami i właśnie dostałam jedną z nich! Wiem, że tu zaglądają, więc Kinga, Anitka i Zuza - DZIĘKUJĘ! Teraz mam jeszcze większą motywację, żeby wprowadzić trochę ruchu i może jakąś dietkę do swojego życia.



    

  Na blogu cisza, ale na fanpejdża staram się regularnie zaglądać, wrzucać chociaż jedno inspirujące zdjęcie dziennie i tam Was zapraszam - Pomysły Ślubne Lovedding. Ten brak aktywności wynika z ograniczonego dostępu do internetu, jakieś większe odrodzenie może nastąpić dopiero w wakacje :)

     Dzisiaj wrzucam tu jeszcze jeden ciekawy pomysł - pieczątka. Najpierw pomyślałam, że mogłaby się znaleźć na zaproszeniach, ale nie, bo wtedy nie mamy jeszcze wspólnego nazwiska, czyli jest to pieczątka idealna na podziękowania, albo zawiadomienia o ślubie, jednak te dwie formy jeszcze nie są u nas w Polsce rozpowszechnione, więc chyba u mnie wykorzystana nie będzie.



2 komentarze:

  1. Świetny prezent ^___^
    Pieczątka fajny pomysł, ale chyba bym jej nie chciała na ślubie!

    OdpowiedzUsuń