niedziela, 20 kwietnia 2014

Księga Gości

     Byłam już na kilku weselach, na których była księga gości. Uczestnicy przyjęcia podawali sobie tę książkę i każdy wpisywał kilka zdań życzeń dla młodych. Świetny pomysł, bo niby każdy z gości wręcza młodym kartkę, ale dla nich to nie jest do końca praktyczne trzymać te wszystkie kartki, a jeśli wpisy będą zgromadzone w jednej Księdze, to w dowolnym  momencie będzie można do nich zajrzeć, powspominać. 
     Jest wiele rodzajów ksiąg, w większości są w kolorze bieli, czy beżu, ewentualnie z jakąś aplikacją w kolorze przewodnim wesele. 
     Księga może być postawiona na stoliku ładnie nakrytym i goście w dowolnym momencie będą podchodzić i wpisywać. Może być też tak, jak ja napisałam, że o jednej godzinie, między tańcami, a posiłkami, książka przewędruje między stolikami i każdy wpisze życzenia. 
     Wykorzystacie ten pomysł na swoim weselu? 



Dzisiaj Niedziela Wielkanocna - życzę Wam, żeby te Święta upłynęły Wam pod znakiem spokoju i radości!

4 komentarze:

  1. I nawzajem C:
    ja spotkałam się z tym raz i przyznam szczerze, że to świetny pomysł! Ja bym go chętnie wykorzystała!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością wykorzystam. Nie wiem tylko jeszcze jakiej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. księga gości rzeczywiście jest świetnym pomysłem ;) jednak dobrze żeby goście wiedzieli o czymś takim wcześniej i się jakoś przygotowali do wpisu ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykorzystam na 100% , tylko jeszcze nie wiem na jaką się zdecydować, rozważam między puzzlami a tradycyjną księgą gości:)

    OdpowiedzUsuń