sobota, 1 marca 2014

Ślubne piosenki

     Wybór piosenki, na pierwszy taniec to jedno, ważne jest też to, jaką muzykę wybierzemy do naszego filmu ślubnego. Często pierwszy taniec wykonujemy do jakiegoś polskiego utworu, zwłaszcza gdy na weselu mamy orkiestrę, zaś na film możemy sobie wybrać jakiekolwiek hity, również te obcojęzyczne. Jak szukać? Oczywiście z pomocą przychodzi nam youtube gdzie istnieje już cała masa playlist, utworzonych specjalnie na wesele, wystarczy w wyszukiwarce wpisać "piosenki na wesele", czy "wedding songs" i gotowe. Ja dla Was wybrałam dwie listy "Top 10", jest lista dziesięciu klasycznych weselnych utworów, są nimi głównie piosenki z wieku XX  oraz dziesięć nowych ślubnych piosenek, czyli piosenki, które powstały po 2000 roku. Mnie się bardziej podoba druga lista, czyli te nowsze piosenki, chociaż zawsze, gdy słyszę "I will always love you" robi mi się ciepło na sercu.






A jaka jest Wasza ulubiona piosenka, którą na pewno wykorzystacie podczas wesela?

3 komentarze:

  1. Never gonna be alone Nickelback'a. Użyłam tej piosenki, kiedy robiłam filmik dla mojej rodziny na święta i ryczałam przy tym tak, że nie wiem. Więc na ślub też by się nadawała. Jest piękna i nawet teraz przez nią płaczę D:
    Kocham też "Marry you" Bruno Mars'a *___* wiele razy widziałam na youtubie cudowne oświadczyny z tą piosenką w tle!

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm... mamy swoje typy ale z powyższych to Will Heart go on bo uwielbiam tytanic :) From this moment. I will always love you, Fallin, :) a tak ze swoich to moze Jumbel K., cristalizze L.S. albo cos z PL. z repertuaru Piotra Rubika <3

    OdpowiedzUsuń