niedziela, 9 marca 2014

Co nieco o butach, w których pójdziesz do ołtarza

Czy na ślubie Panna Młoda musi być w białych butach? Nic nie musi!


Oczywiście białe ślubne buty są piękne, ale niektóre dziewczyny uważają je za niepraktyczne (już nigdy więcej ich nie założę),a  niektóre po prostu chcą być oryginalne i wybierają buty w innym kolorze, na przykład w kolorze przewodnim całej uroczystości, w kolorze bukietu, albo jeszcze w jakimś innym.








Są też, jak widać na załączonym obrazku pary, które totalnie przełamują zwyczaje i do eleganckiego stroju ślubnego, zakładają tenisówki, chociaż szczerze myślę, że założyli je tylko na potrzeby tej fotografii. Zamiast tenisówek można ubrać zwykłe klapki, buty do jazdy konnej, do gry w piłkę nożną etc. - w zależności od naszego hobby.


U mnie prawdopodobnie będą białe, beżowe lub ecru, le to się jeszcze okaże. A jak u Was, który pomysł podoba się Wam najbardziej?



5 komentarzy:

  1. Ja planuję dwie pary: białe melisy z sercem (a miały być kolor), a potem trampki lub balerinki (w zależności od sukienki i tego co lepiej będzie pasowało).

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja miałam fioletowe:), taki akcent do sukienki ecru, a właściwie kremowej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja albo białe albo kolorowe lub żółte. Na szczęście na niewielkim obcasie; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam perłowe melissy z ustami (serca wydawały mi się zbyt oklepane), ale nie wiem czy w nich pójdę. Jak będę szukać sukienki, to wezmę je ze sobą, zobaczę jak wyglądają i wtedy podejmę ostateczną decyzję. A jak nie one, to jakieś czerwone.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chciałabym srebrne, idealne byłyby Louboutiny ;) Ale chyba prędzej umrę niz na nie uzbieram :D

    OdpowiedzUsuń