poniedziałek, 27 stycznia 2014

Zaproszenia na ślub - na wesoło

Po dosyć długiej przerwie - wracam. Byłam aktywna jedynie na moim drugim blogu - Iwett, na tego zabrakło czasu. Teraz trochę czasu znalazłam, dlatego zapraszam Was na krótki post, z dużą ilością zdjęć. 

Chciałam napisać o ślubnych zaproszeniach. Do tej pory spotykałam się głównie z takimi eleganckimi, białymi bądź wpadającymi w beż, z jakąś śliczną wstążeczką, lub inną aplikacją. Dzisiaj natrafiłam na allegro na użytkownika sprzedającego zaproszenia "na wesoło". Bardzo przypadły mi do gustu i szczerze powiedziawszy, chętnie zamówiłabym takie na swój ślub. 









To ewidentnie sugeruje, że dziecko jest w drodze, więc żeby się na nie zdecydować, potrzeba dużo dystansu do siebie i poczucia humoru:


Wszystkie zdjęcia pochodzą z allegro





A Wam jak się podobają?

6 komentarzy:

  1. Rewelacyjne! Takie wesołe :) Drugie jest genialne!
    Pozdrawiam
    Żona in spe

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym się zasugerowała motywem przewodnim:) Fajnym pomysłem żeby to tworzyło całość:) z innymi dodatkami

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla każdego coś miłego ;) Jest tyle róznych ofert zaproszen w sieci, ze na pewno każda para znajdzie swoje wymarzone, a jesli nie - zawsze mozna samemu cos zaprojektowac lub zlecic projekt fachowcom ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od wczoraj uwielbiam Robimy Śluby (http://www.robimysluby.com/) - zerknij na bloga i filmik z "PnŚ", w skrócie zobaczysz jakie cuda oferują :) Ja jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  5. śmieszne, ale w sumie na swoje wesele chyba wolałabym coś zdystansowanego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne :) Nawet nie wiedziałam, że można tak wesoło ;)zazwyczaj wszyscy są tacy poważni i och i ach ;) ( na tych weselach co byłam)

    OdpowiedzUsuń