poniedziałek, 6 stycznia 2014

2014

Kilka dni temu wkroczyliśmy w Nowy Rok. Co nam przyniesie? Tego nie wiemy. 
Mam nadzieję, że wiele szczęśliwych par weźmie ślub, przeżyje TEN najszczęśliwszy dzień w swoim życiu.
Moim noworoczny postanowieniem związanym z tym blogiem jest zdobycie jeszcze większej informacji, dotyczących organizacji ślubu i podzielenie się nimi z Wami na blogu. Możecie się spodziewać całej masy inspiracji, pomysłów, podpowiedzi! Zapraszam także na facebooka: Lovedding, zaglądajcie tu częściej!

Dzisiaj niestety kończy się mój mega-długi-weekend. Od jutra wracam na uczelnię, a pojutrze mam pierwszy egzamin w tym roku (filozofia...). Styczeń będzie pracowity!

5 komentarzy:

  1. maybe we can follow each other? let me know! <3
    shootingdiamond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zaczyna się sesja ? życzę powodzenia na uczelni i wielu pomysłów w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Otóż to, zaczyna się sesja - stad przestój na blogu ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się w tym roku upiekła sesja zimowa. A filozofia, której nie znoszę, czeka mnie w czerwcu - po raz 4 mimo że każdy poprzedni zaliczony. Powodzenia i samych bardzo dobrych ocen!
    Żona in spe

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia na egzaminach! dla mnie to bardzo ważny rok, wychodzę za mąż, przeprowadzam się, no i szukam dobrej pracy! Mam nadzieje, że uda mi się osiągnąc wszystkie cele jakie sobie zaplanowalam :)

    OdpowiedzUsuń