poniedziałek, 30 grudnia 2013

Tylko kilka słów



   Za kilka dni minie pół roku, odkąd prowadzę tego bloga. Idea pojawiła się w czerwcu, a od lipca pojawiają się tu wpisy, średnio raz na tydzień.  Oprócz tego całą masę zdjęć wrzucam na facebooka, na funpage, który również prowadzę. Pisałam o druhnach, o sukni ślubnej, o zwyczajach i tradycji weselnej, o ślubnych inspiracjach. Tematy nadal się nie kończą, a to napawa mnie radością - bardzo lubię blogowanie, a szukanie pomysłów na posty na tego ślubnego bloga, to już moje hobby! Dziękuję wszystkim, którzy do tej pory odwiedzili mojego bloga, i z niecierpliwością czekam na nowych obserwatorów. Czekam też na sugestie co do tego, o czym chętnie przeczytacie!


1 komentarz:

  1. bardzo ciekawy pomysł na bloga :)
    polubiłam twoj fanpage i chętnie będe do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń