wtorek, 24 grudnia 2013

Prezent na święta - RABATY!

Dzisiaj Wigilia - zaczynają się Święta. Pragnę zatem przypomnieć Wam o dwóch postach, które mówią o ślubie i weselu, zorganizowanych własnie w okresie świątecznym:


Z tej też okazji mam dla Was niespodziankę! Są to kupony rabatowe, do zrealizowania w Pasażu Weneckim w Krakowie. Można je wykorzystać do końca stycznia, więc wiele czasu nie pozostało. Jeśli Wy, albo Wasi znajomi planują ślubne zakupy po Nowym Roku, te kupony są dla Was! Rabat obejmuje suknie ślubne, garnitury, buty, biżuterię, dodatki. Kto ma ochotę kupony otrzymać, proszę pisać pod tym postem. Jeśli będzie dużo zgłoszeń, zrobimy losowanie!



Z tego miejsca pragnę życzyć Wam wesołych Świąt, spędzonych w rodzinnym gronie, magicznej atmosfery i udanego przejścia w Nowy Rok!


2 komentarze:

  1. No no no :) dobry rabaci nie jest zuy :)

    OdpowiedzUsuń
  2.  Podoba mi się Twój post oraz cały blog :)



    Mam też prośbę. Czy mogłabyś kliknąć w podany niżej link? Gdy Ci się otworzy kliknij w podlinkowane na pomarańczowo słowo Sheinside lub w którykolwiek obrazek. Zbliży mnie to jeden krok do podjęcia współpracy z tym sklepem.

    http://turqusowa.blogspot.com/2013/12/sheinside.html

    Z góry dziękuję i jestem Ci baaardzo wdzięczna!:*

    OdpowiedzUsuń