wtorek, 3 grudnia 2013

Christmas Wedding

Świąteczna gorączka powoli ogarnia wszystkich dookoła. Mnie również nie ominęła, co widać już na drugim blogu. W takim razie, aby być "na czasie" również tutaj pojawi się motyw świąteczny. Wiele par bierze ślub właśnie w okresie Bożego Narodzenia - w tym magicznym czasie, bardzo rodzinnym, w przyjemnej atmosferze.  By dodać uroku całej uroczystości, można również ze strony wizualnej sprawić, by na ślubie  i przyjęciu weselnym było świątecznie. Byłam pewna, że w sieci znajdę kilka inspiracji dotyczących tego motywu, ale nie spodziewałam się, że będzie ich tak wiele (i to stricte świątecznych, nie zimowych!). Kolory, które się najbardziej kojarzą z tym okresem to biel, czerwień, zieleń, ewentualnie srebrny i złoty. 
Dziś wrzucam Wam kilka propozycji dekoracji miejsca, gdzie odbywa się wesele:
                                 
                                           


 

               











     














Sama raczej nie biorę pod uwagę zimy, jako dobrego czasu na zorganizowanie ślubu i wesela, ale te kolory, te dekoracje bardzo przypadły mi do gustu. W najbliższym czasie możecie spodziewać się postów z świątecznymi tortami, oraz ogólnie o weselach zimowych, nie koniecznie związanych ze Świętami.


3 komentarze:

  1. Ojej O___o. A to nowość. Nie sądziłam, że ktoś może sobie wymyślić wesele w okresie świątecznym xd. W sumie... fajny pomysł, ale ja sama bym nie chciała takiego wesela XD

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również nie biorę pod uwagę, ale ma to swój urok ;) świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. dekoracje faktycznie fajne, ale jednak wesele zimą troszkę nie w moim stylu :)
    cllaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń