środa, 7 sierpnia 2013

Wedding dress, czyli kilka zdjęć sukni ślubnej

Sukienka ślubna to jedna z najważniejszych rzeczy, które czynią Pannę Młodą, gwiazdą wieczoru. Musi być idealna. Jak taką znaleźć? Wszystko zależy od naszej figury, wzrostu, sukienka musi nam pasować. W internecie jest pełno przykładów, gdzie do danej sylwetki, dopasowany jest typ sukienki ślubnej, ale prawda jest taka, że nic nie zastąpi przymiarki. Jeśli ubierzemy i na swój widok w lustrze powiemy łał, to znaczy, że to właśnie ta jedyna ;)  A zatem wrzucam Wam całą masę sukni, a Wy szukajcie tej jedynej:
 (ponumerowałam sukienni, żebyś mogła pod spodem napisać, która jest Twoją faworytką)

nr 1 - wymaga: zgrabnej pupy, wąskiej talii

nr 2- sukienka typu beza również wymaga wąskiej talii, w innym przypadku cała Pana Młoda wygląda jak...beza (tu obejdzie się bez zgrabnej pupy i ładnych nóg)


nr 3 - wszystko pięknie, cudownie, ale z tym trenem może być trochę niewygodnie


nr 4 


nr 5


nr 6 - krótki przód - coś dla odważnych dziewczyn, ze zgrabnymi nogami



nr 7


nr 8


nr 9


nr 10 - bardzo bogato ozdobiona, nie wymaga dodatkowej biżuterii


nr 11


nr 12


nr 13


nr 14


nr 15 - sukienka z różowym spodem, na pewno dla odważnych dziewczyn, według mnie ten tiul sprawia, że uroczystość jest mniej poważna


nr 16


nr 17


nr 18




5 komentarzy:

  1. Nr. 9 i 11 C: śliczne. Nie pojmuję tych odważnych kreacji. Szczególnie nie rozumiem jak można mieć krótką suknię na ślubie O__o

    OdpowiedzUsuń
  2. wlasnie chyba nr 9....Iwonko, mnie zabrakło takiego modelu greckiego, prostego, co prawda swój slub mam juz dawno za soba, ale córka mi kiedyś pokazywała kilkadziesięt modeli i zapamietałam wlasnie taki bardzo prosty, z miękko układającym się materiałem, :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi osobiście podobają się wszystkie :D

    jeśli masz chwile-zostaw po sobie slad u mnie www.madeleinelife.blogspot.com :) / spodobalo ci się odrobinke? zaobserwuj, na pewno się zrewanzuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie nr 7 i 11, choć przyznam się że w żadnym z podanych modeli siebie nie widzę, ale to może dobrze bo do ślubu mi jeszcze daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Iwoniuuu zobacz sobie na suknie http://www.eliesaab.com/ są najpięniejsze, najdelikatniejsze ahhhhh

    OdpowiedzUsuń