niedziela, 25 sierpnia 2013

Tiffany wedding

Tiffany blue to już osobny kolor. Lekko niebieski, wpadający w zieleń, oryginalny. Mało kto wie, że to po prostu kolor... jaj drozda! Jest modny, wiele dziewczyn czeka na pierścionek zaręczynowy w tym właśnie kolorze, a później planuje ślub i wesele w stylu Tiffany'ego, a przynajmniej stara się dobrać dodatki w tym charakterystycznym dla firmy kolorze. Mnie również ten kolor się bardzo podoba. Wrzucam więc kilka zdjęć, być może któreś okażą się dla Was inspiracją.


















Miłej niedzieli!

11 komentarzy:

  1. Śliczny ten kolor! Jestem nim oczarowana i z chęcią chciałabym mieć wesele w takiej tonacji *___* ale matko, nie wiedziałam, że to ma jakąś nazwę O__o

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny jest ten kolor! :))


    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko wygląda naprawdę cudownie,wręcz magicznie :3

    OdpowiedzUsuń
  4. zostaje w swoim rodzinnym mieście i wybieram się na fizjoterapię :) a Ty?

    OdpowiedzUsuń
  5. fakt kolor śliczny :) chociaż ja za niebieskim i jego pochodnymi nie bardzo przepadam. chociaż u innych bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny jest ten kolorek :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooooo jak fajnie się prezentuje!: )

    OdpowiedzUsuń
  8. czyżbym się miała spodziewać niebieskiego koloru na Twoim weselu ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa gdzie tam do wesele, wszystko się jeszcze okaże :D

      Usuń