czwartek, 1 sierpnia 2013

Save the date

Save the date u nas jeszcze to chyba nie jest znane (przynajmniej w mojej okolicy). Jest to taki projekt, może zwyczaj, że zakochane pary robią sobie zdjęcie, na którym (w dowolnej formie) widnieje ważna dla nich data, np. pierwsza randka, zaręczyny, ślub, narodziny dziecka, albo wszystkie razem. Czasami pary trzymają na zdjęciu jakiś przedmiot, na którym własnoręcznie napisali tę datę, ale są też przypadki, gdzie napis dodany jest komputerowo. Spotkałam się również z takim Save the date, gdzie była zwykła kartka podarunkowa, nawet bez zdjęcia młodych, z napisem upamiętniającym ślub i takie kartki para rozesłała do wszystkich gości weselnych.














Co myślicie? Ja osobiście wykorzystam ten pomysł ;)

3 komentarze:

  1. Cholernie podoba mi się ten pomysł i już zadręczyłam o niego Arusia *___*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten drugi i ostatni najbardziej mi się podoba *_*.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł':) P.S.wyłącz weryfikację obrazkową

    OdpowiedzUsuń