piątek, 19 lipca 2013

Sukienki - druhny

Pierwszy post nie jest związany dokładnie z młodą parą. Zacząć postanowiłam od druhen. U nas (tu gdzie ja mieszkam) jest moda na to, że druhny idą w takich samych sukienkach i drużbowie mają krawat dopasowany do tych sukienek. Ja natomiast w internetowej społeczności zauważyłam, że druhny w zupełnie różnych sukienkach, ale w tym samym kolorze i mniej więcej równej długości, wyglądają uroczo! To świetne rozwiązanie, gdyż często dziewczyny, które nie chcą wyglądać tak samo, jak ktoś inny, bardzo szybko idą przebrać sukienkę "druhnową", a jeśli te kreacje nie będą takie same, dziewczyny będą mogły w nich przetańczyć całą noc. Oto kilka pomysłów, jak można takie sukienki połączyć:






A Wy co myślicie o takich zestawieniach?

4 komentarze:

  1. Fajny pomysł! Chociaż ci powiem, że w życiu nie widziałam druhen O___o. Może w nawszym woj. nie ma takiego zwyczaju.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się strasznie podoba, rewelacyjnie to wygląda i ogólnie świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na tym ostatnim zdjęciu kolory sukienek są śliczne! ;)
    Bardzo mi się podobają! ;) ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, bardzo nietypowe, jak na polskie realia!

      Usuń